هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

هتل 5 ستاره پاپیلون زیگما آنتالیا در ۵ کیلومتری منطقه Belek واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار استکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.همچنین دسترسی به مکان های دیدنی و ساحل دریا به راحتی امکان پذیر می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد.

-پاپیلون-زیگما1.jpg

-پاپیلون-زیگما9.jpg

امکانات هتل پاپیلون زیگما آنتالیا:

هتل پاپیلون زیگما دارای اتاق های لوکس، سوئیت و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها مشرف به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین تور آنتالیا را به همراه دارد و همچنین اتاق های مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق ،تلفن مستقیم و اتاق و امکانات ویژه معلولین می باشد. تریای هتل پاپیلون زیگما آنتالیا ، در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراک های متنوع و سنتی ترکی از میهمانان تور آنتالیا نوروز 95پذیرایی می کند.

-پاپیلون-زیگما3.jpg

-پاپیلون-زیگما5.jpg

از امکانات ورزشی هتل پاپیلون زیگما آنتالیا می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، کانو ، بولینگ و اسکواش اشاره کرد. میهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر روباز هتل پاپیلون زیگما ، به آبتنی بپردازند. محیط مطبوع این هتل ۵ ستاره تفریحی، میهمانان تور آنتالیا نوروز 95 را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان می دهد.

-پاپیلون-زیگما4.jpg

-پاپیلون-زیگما7.jpg

-پاپیلون-زیگما8.jpg

-پاپیلون-زیگما6.jpg


هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل ۵ ستاره دلفین امپریال آنتالیا یکی از هتل های مجموعه ی دلفین است که در ترکیه و در انتالیا ساخته شده است. این هتل از نظر امکانات بسیار بی نظیر است .این هتل در ۱۲ طبقه سه سال پیش ساخته شد و تا اکنون هزاران هزار مسافر تور آنتالیا، روزهای شیرین سفر خود را در آن سپری کرده اند. ساحل لارا از جمله امتیازهای گردشگری این هتل به حساب می آید. برای رسیدن به مرکز شهر برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 باید فاصله ی ۲۰ کیلومتر را طی کنید اما تا فرودگاه تنها باید ۱۰ کیلومتر سپری کنید.

-دلفین-امپریال1.jpg

این هتل ۵۴ هزار متر زیر بنا دارد، که ۶۵۰ اتاق از جمله ویژگی های آن است. اتاق های هتل امپریال در واقع شامل نمونه های مختلفی از سوییت لوکس تا استاندارد و … می شودکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.کودکان در این هتل از تفریحات و سرگرمی های زیادی برخوردارند.این هتل هر چند از جدیدترین هتل های انتالیا است اما در بین هتل های برتر آنتالیا رتبه ی ۸ ام را از آن خود کرده است.این هتل به عنوان لوکس ترین هتل آنتالیا در سال ۲۰۱۳ شناخته شده است .

-امپریال9.jpg

-امپریال8.jpg

امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا:

سرسره های آبی، اتاق های بازی و … همه از امکانات تفریحی در این هتل است. هتل دارای امکانات آب گرم و استخر است. مسافرینتور آنتالیا که در فصل بهار و ایام نوروز به این هتل سفر می کنند، می توانند از استخر روباز با آب گرم ۲۸ درجه استفاده کنند.رستوران های این هتل شامل بهترین منوها با تنوع بالا، برای غذاهای بین المللی و ترکی است. شما می توانید از بوفه ی هتل نیز برای صرف نوشیدنی و حتی غذاهای ساده استفاده کنید. در برخی مکان های این هتل می توانید وای فای رایگان در اختیار داشته باشید. فراموش نکنید که برای خرید نیز می توانید سری به فروشگاه های این هتل بزنید.سالن جلسه در هتل، با بهترین امکانات و دکوراسیون در اختیار توریست ها قرار دارد. البته سالن همایش و سالن جشنی نیز در هتل دایر است که پذیرای مهمانی ها و مراسمات گرم شماست.هتل دارای امکانات رفاهی نظیر سونا و ماساژ نیز می باشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-دلفین-امپریال7.jpg

-امپریال5.jpg

-دلفین-امپریال2.jpg

-دلفین-امپریال4.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: